Naći ćemo vam najbliže mjesto za preuzimanje
Česta pitanja o preuzimanjima
Kada će moja narudžba biti spremna za preuzimanje?
Narudžba će biti dostupna za preuzimanje u roku od dva radna dana (za narudžbe koje su na skladištu). Dobit ćete SMS čim pošiljka stigne na lokaciju za preuzimanje.
U kojem roku moram preuzeti paket? Razlikuje li se ovisno o mjestu za preuzimanje?
- Hrvatska pošta - paket će vas čekati 3 dana.
- Hrvatska pošta Paketomat - paket će vas čekati 3 dana. Radno vrijeme pojedinačnih mjesta za preuzimanje možete pronaći na popisu.
- GLS i GLS Parcel Shop - paket će vas čekati 3 dana. Radno vrijeme pojedinačnih mjesta za preuzimanje možete pronaći na popisu.
Može li doći do odgode dostave u ParcelShopu?
Nažalost, ako se u određenom ParcelShopu nakupi veći broj pošiljaka u kraćem vremenskom razdoblju, vjerojatno će doći do kašnjenja u isporuci pošiljke ili preusmjeravanja na najbliži ParcelShop.
Mogu li naručiti leće na samom mjestu za preuzimanje?
Ne, mjesta za preuzimanje služe samo za preuzimanje pošiljke iz e-trgovine.
Mogu li platiti karticom ili gotovinom na mjestima za preuzimanje?
Sve podružnice Hrvatske pošte i GLS-a prihvaćaju samo plaćanje karticama. Na mjestima za preuzimanje Hrvatske pošte moguće je platiti karticom ili gotovinom, dok GLS traži gotovinsko plaćanje.
Što trebam ponijeti na mjesto za preuzimanje kako biste mi uručili pošiljku?
Pripremite broj narudžbe. Nemate ga pri ruci? Paket ćemo pronaći i prema imenu kupca.
je online
Mino služba za korisnike
Mino, služba za korisnike