Preskoči na sadržaj
Prijava

Redovito slanje kontaktnih leća Prenesite svoj posao, da imate više vremena za sebe

Postavite redovito slanje i kupovinu kontaktnih leća pustite jednom zauvijek iz glave. Leće će Vam uvijek stići točno u trenutku kada Vam budu potrebne. Mislite na važnije stvari kao i već više od 1000 redovitih pretplatnika.

 

Uz redovito slanje štedite

Ne samo da ćete uštedjeti vrijeme i gnjavažu s narudžbama, već ćete dobiti i popust na kontaktne leće koje redovito naručujete. Kod svakodnevnog nošenja možete godišnje uštedjeti i do 10,00€.

 

Pojednostavit ćete si život i nikada nećete ostati bez kontaktnih leća

Leće ćemo za vas uvijek imati spremne na skladištu. U vašem odabranom terminu leće ćemo vam uvijek poslati na vrijeme.

 

Datum isporuke uvijek možete prilagoditi ili otkazati

3 dana prije slanja uvijek vas obavještavamo putem SMS-a i e-pošte. Slanje pošiljke možete u bilo kojem trenutku pomaknuti ili otkazati.

 

Svoju narudžbu možete promijeniti u bilo kojem trenutku

Čak i ako ste postavili redovito slanje, možete promijeniti svoju narudžbu ili dodati trenutnu bonus robu. Također možete promijeniti adresu za dostavu koliko god puta želite.

 

Kako postaviti redovito slanje?

Postojeći kupci

Ako već kupujete kod nas, pola posla je za vama! Nastavite u korisničku sekciju:

Postavite redovito slanje odmah

Novi kupci

Čak i ako kupujete kod nas prvi put, bez brige. Redovito slanje lako ćete postaviti tijekom kupnje.

  1. Dodajte u košaricu kontaktne leće koje želite redovito primati. Ostalu robu označite kao „Pošalji samo u prvoj narudžbi“.

  2. Ispod košarice kliknite na gumb „Postavi redovito slanje“. Odaberite koliko često vam trebamo slati leće.

  3. Odaberite način plaćanja i način dostave.

  4. Redovito slanje je postavljeno i od sada ćemo vas uvijek 3 dana prije slanja obavijestiti.

Česta pitanja kupaca

Što ako neću biti kod kuće, može li se datum isporuke pomaknuti?

Ako znate da nećete biti dostupni, možete unaprijed promijeniti datum isporuke (ili adresu za dostavu) u korisničkoj sekciji. Osim toga, tri dana prije planiranog slanja poslat ćemo vam SMS kako biste imali dovoljno vremena da prilagodite nadolazeću pošiljku svojim trenutnim potrebama.

Kada će doći do plaćanja?

Ovisi o odabranom načinu plaćanja. U slučaju spremljene kartice, novac će se automatski skinuti na dan slanja. U ostalim slučajevima poslat ćemo vam zahtjev za plaćanje tri dana prije planiranog slanja.

Je li moguće prekinuti redovito slanje?

Da, redovnu pošiljku možete otkazati u bilo kojem trenutku u vašoj korisničkoj sekciji. Međutim, ako vam samo ne odgovara datum isporuke, možete ga proizvoljno odgoditi, kao i privremeno promijeniti mjesto isporuke na drugu domaću adresu.

Nosim torične leće. Često imam problema jer leće nisu na skladištu. Mogu li se pouzdati da će leće doista stići?

Redovno slanje postavljamo tako da do ove situacije ne dođe. Roba koja ima duže vrijeme isporuke (npr. torične leće) naručuje se s dovoljnim vremenskim odmakom izravno od proizvođača leća.

Ako se preselim ili odem na godišnji odmor, je li moguće promijeniti adresu za dostavu ili mjesto preuzimanja?

Adresu ili mjesto preuzimanja možete promijeniti u bilo kojem trenutku u svojoj korisničkoj sekciji. Ili nazovite službu za korisnike i mi ćemo vam pomoći s tim. Promjene se mogu napraviti jednokratno ili trajno. Redovna pošiljka je ovdje da vam olakša život i da se više ne morate brinuti o lećama.

Mogu li jednokratno naručiti otopinu ili bonus robu?

Naravno, redovnoj pošiljci možete dodati bilo koju drugu robu, uključujući i bonus robu.

Moja narudžba

Molimo prijavite se za pronalazak narudžbe.