Preskoči na sadržaj
Prijava

Opći uvjeti poslovanja

1. Uvodne odredbe

1.1. Uvjeti i odredbe u nastavku primjenjuju se na kupnju u internetskoj trgovini www.lentiamo.hr. Uvjeti poslovanja definiraju i specificiraju prava i obveze ugovornih strana prilikom sklapanja ugovora o kupnji (u daljnjem tekstu “ugovor”), uključujući prava i obveze koje proizlaze iz neispravne provedbe. Ovi uvjeti ujedno sadrže i informacije koje je prodavatelj dužan dati potrošaču u skladu sa zakonskim propisima Republike Hrvatske, a posebno prema:

  • zakonu br. 19/2022 Zb., o zaštiti potrošača (Zakon o zaštiti potrošača),

  • zakonu o elektroničkoj trgovini (Zakon o elektroničkoj trgovini),

  • u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 (GDPR)

1.2. Svi ugovorni odnosi regulirani su zakonodavstvom Republike Hrvatske. Ovaj ugovor zaključuje se u skladu s odredbama građanskog zakonika (Zakon o obveznim odnosima) i gore navedenih posebnih zakona. Ako se nude medicinski proizvodi (npr. kontaktne leće), ponuda je također regulirana relevantnim propisima o medicinskim proizvodima.

1.3. Ako je kupac potrošač, radi se o potrošačkom ugovoru. Odredbe o zaštiti potrošača imaju prednost i u slučaju kada strane odaberu drugo mjerodavno pravo. Prava potrošača ne mogu se ugovorno ograničiti niti isključiti.

2. Definiranje pojmova

2.1. Potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan okvira svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

2.2. Poduzetnik (trgovac) je svaka fizička ili pravna osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja djeluje u ime ili za račun poduzetnika.

2.3. Potrošački ugovor je svaki ugovor koji poduzetnik sklapa s potrošačem. Ako je sklopljen isključivo putem sredstava komunikacije na daljinu (npr. putem internetske trgovine), radi se o ugovoru sklopljenom na daljinu u smislu članka 4. Zakona o zaštiti potrošača.

3. Identifikacija prodavatelja

Ovom internetskom trgovinom upravlja društvo Lentiamo s.r.o. sa sjedištem na adresi Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, Češka Republika, ID tvrtke: 26104784, upisano u trgovački registar koji vodi Regionalni sud u České Budějovice, odjeljak C, uložak 14226 (u daljnjem tekstu “prodavatelj”).
Za potrebe poslovanja internetske trgovine na domeni robe www.lentiamo.hr prodavatelj nudi robu potrošačima na hrvatskom tržištu, u skladu sa zakonodavstvom Republike Hrvatske. Kontaktni podatci navedeni su na stranici “Kontakt”.

4. Označavanje robe i opis njenih glavnih karakteristika

Opis robe, njene glavne značajke, cijena, dostupnost i mogući popusti navedeni su uz svaki pojedinačni proizvod na web stranici www.lentiamo.hr.

5. Cijena robe uključujući sve poreze i pristojbe

5.1. Na web stranici navedena je kod svakog proizvoda njegova cijena kojoj se dodaje samo trošak dostave robe (vidi dolje). Prije dovršetka narudžbe kupac je uvijek obaviješten o ukupnoj cijeni koja sadrži sve poreze i pristojbe.

5.2. Cijene su standardno navedene s uključenim porezom na dodanu vrijednost (PDV), osim ako za određeni proizvod nije izričito navedeno drugačije.

5.3. Cijene su objavljene na neodređeno vrijeme. Prije slanja narudžbe kupac je u mogućnosti upoznati se s informacijama da li je i koliko dugo ostaje ponuda ili cijena na snazi.

5.4. Eventualni popusti na cijenu robe koje prodavatelj daje kupcu ne mogu se međusobno kombinirati, osim ako nije izričito navedeno drugačije.

5.5. U slučaju očito pogrešno navedene cijene, posebno u slučaju očitih tipografskih ili računskih pogrešaka, prodavatelj ima pravo zahtijevati nadoplatu razlike ili odustati od ugovora. To se ne odnosi na slučajeve kada bi kupac mogao osnovano pretpostavljati da je navedena cijena važeća i konačna.

6. Način plaćanja

Naručenu robu možete platiti na sljedeći način:

6.1. Plaćanje prilikom preuzimanja robe (pouzećem)

Ako odaberete plaćanje prilikom preuzimanja robe, platit ćete pošiljku kuriru gotovinom ili karticom, sukladno opcijama određenog prijevoznika. Plaćanje pouzećem može se koristiti samo kod odabranih načina dostave i ovisno o vrijednosti narudžbe.

6.2. Plaćanje karticom (kreditnom ili debitnom)

Brz i siguran način plaćanja. Nakon završetka narudžbe bit ćete preusmjereni na zaštićenu platformu za plaćanje gdje ćete unijeti podatke o svojoj kartici. Podržavamo kartice MasterCard, Maestro, VISA i VISA Electron. Vaša kartica mora imati odobrenje za online (internetsko) plaćanje.

6.3. PayPal

Ako odaberete PayPal, bit ćete preusmjereni na svoj PayPal račun gdje možete potvrditi plaćanje. Uplata se vrši odmah i narudžba je spremna za otpremu bez odlaganja.

6.4. Apple Pay

Ako koristite Safari preglednik i imate aktiviran Apple Pay, narudžbu možete platiti i na ovaj način. Vaša adresa za dostavu bit će preuzeta s Apple Pay-a, radi toga provjerite unaprijed njenu točnost.

6.5. Google Pay

Google Pay je brz i siguran digitalni novčanik za korisnike sustava Android. Omogućuje jednostavno plaćanje bez potrebe za ponovnim unosom podataka o kartici.

6.6. Poklon bon

Na www.lentiamo.hr moguće je kupiti poklon bon u vrijednosti od 25 € do 400 €. Nakon kupnje, bon će vam biti poslan elektronički putem e-pošte. Više informacija možete pronaći u odjeljku “Poklon bon”.

6.7. Elektronički porezni dokumenti

Kupac pristaje na primanje svih poreznih dokumenata, računa i potvrda isključivo u elektroničkom obliku. Dokument možete u bilo kojem trenutku preuzeti nakon pristupanja svojem korisničkom računu.

6.8. Ograničenje načina plaćanja

Društvo Lentiamo s.r.o. zadržava pravo neke načine plaćanja odbiti i zatražiti drugi način plaćanja, posebno u slučajevima specifičnih narudžbi ili veće vrijednosti pošiljke.

7. Način dostave

Robu dostavljamo posredstvom kurirskih službi Hrvatska pošta, GLS i DHL. Odabrani načini isporuke omogućuju također dostavu u Parcel Shopove odnosno paketomate, eventualno ekspresnu dostavu sljedećeg dana. Nakon slanja narudžbe kupac će dobiti potvrdu putem e-pošte. Sve pošiljke moguće je pratiti online.

7.1. Dostava putem Hrvatske pošte
Pošiljke se obično dostavljaju u roku od 2-3 radna dana (na otoke 2-7 dana). Ako kupac nije dostupan, pošiljka se pohranjuje u najbližem poštanskom uredu.

7.2. Parcel Shop / Paketomat – Hrvatska pošta
Kupac može odabrati dostavu na mjesto preuzimanja. Usluga je praktična i uključena je u cijenu dostave. U slučaju vidljivog oštećenja pošiljke preporučujemo da pošiljku ne preuzimate i da kontaktirate korisničku podršku Lentiamo .

7.3. GLS i GLS Parcel Shop
GLS jamči dostavu u roku od 2-3 radna dana. Nakon neuspjelog pokušaja dostave paket se čuva 3 dana na najbližem GLS distribucijskom mjestu. Postoji mogućnost dostave i u Parcel Shop / Paketomat.

7.4. DHL – ekspresna dostava
DHL dostavlja pakete u roku od 1-2 radna dana (u zabačena područja sve do 5 dana). Nakon dva neuspjela pokušaja dostave pošiljka se vraća pošiljatelju. Ekspresna dostava naplaćuje se prema težini pošiljke.

7.5. Međunarodna dostava
Narudžbe je moguće dostaviti također u odabrane europske zemlje. Dostavu osiguravaju lokalni kurirski servisi ili poštanski partneri. Troškovi i rok isporuke bit će prikazani prilikom formiranja narudžbe.

7.6. Reklamacija dostave
U slučaju problema s dostavom (npr. kašnjenje, oštećenje, gubitak pošiljke) kontaktirajte nas putem e-pošte na e-adresu: narudzbe@lentiamo.hr.

8. Vrijeme isporuke

8.1. Roba na zalihi šalje se najkasnije sljedeći radni dan nakon primitka narudžbe (ili nakon dospijeća na račun ako je odabran bankovni prijenos). Vrijeme dostave varira ovisno o odabranom prijevozniku:

  • Hrvatska pošta: 2–3 radna dana, na otocima 2–7 dana

  • GLS: 2-3 radna dana

  • DHL: 1-2 radna dana (najviše 5 dana u zabačena područja)

8.2. Roba koja nije na zalihi obično se šalje unutar jednog tjedna. Dioptrijske naočale po mjeri isporučujemo u roku od 14 dana. U slučaju iznimnog kašnjenja, kontaktirat ćemo vas.

9. Troškovi dostave robe

9.1. Troškovi dostave variraju ovisno o načinu dostave i vrijednosti narudžbe. U slučaju plaćanja pouzećem, na svaku opciju dodaje se naknada od 0,99 €. Kod odabranih načina dostave narudžbi iznad 65 € dostava je besplatna.

Način dostave Cijena s PDV-om Besplatna dostava od
Hrvatska pošta – na adresu 3,49 € (+0,99 € plaćanje pouzećem) 65 €
Hrvatska pošta – Parcel Shop / Paketomat 2,99 € (+0,99 € plaćanje pouzećem) 65 €
GLS – na adresu 3,99 € (+0,99 € plaćanje pouzećem) Ne
GLS – Parcel Shop / Paketomat 2,99 € (+0,99 € plaćanje pouzećem) 65 €
DHL – do 1 kg 9,99 € Ne
DHL – preko 1 kg 13,99 € Ne

9.2. Ako pošiljka nije preuzeta i vraćena je nama, na zahtjev kupca može biti ponovno poslana. Ponovljena dostava naplaćuje se prema važećem cjeniku prijevoznika.

10. Prava vezana za neispravnu provedbu, prava koja proizlaze iz jamstva i uvjeti za ostvarivanje tih prava

10.1. Pravna odgovornost za nedostatke
U slučaju da je kupac potrošač, ima pravo da se roba besplatno dovede u sklad s ugovorom tako da se prema njegovom izboru ili popravi ili zamjeni. Ako to nije moguće ili primjereno, kupac ima pravo na popust od kupoprodajne cijene ili može odustati od ugovora.

10.2. Nedostatci robe
Prodavatelj je odgovoran da roba u trenutku isporuke:

  • odgovara dogovorenom opisu, vrsti, količini, kvaliteti, funkcionalnosti, kompatibilnosti i drugim svojstvima,

  • prikladna je za uobičajenu namjenu ili namjenu za koju je potrošač traži, ako je prodavatelj s time bio suglasan,

  • ima uobičajenu kvalitetu i svojstva stvari iste vrste koja potrošač može očekivati,

  • isporučena je s potrebnom pripadajućom opremom, uputama i aktualizacijama.

10.3. Pretpostavka nedostatka
Smatra se da je nedostatak koji se pokaže u roku od 12 mjeseci od preuzimanja robe postojao još prilikom njenog preuzimanja, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno. U takvom slučaju prodavatelj unaprijed plaća troškove stručne procjene nedostatka. Konačna raspodjela troškova određuje se na temelju rezultata vještačenja.

10.4. Rok za reklamaciju nedostataka
Potrošač je dužan obavijestiti prodavatelja o nedostatku robe najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada ga je otkrio. Ako to ne učini, pravo na reklamaciju prestaje. Prava koja proizlaze iz neispravne isporuke ne mogu se ostvariti ako se nedostatak pojavi tek nakon isteka dvije godine od preuzimanja robe od strane potrošača, osim ako se prodavatelj izričito nije obvezao na dulji jamstveni rok.

10.5. Primjena prava na reklamaciju
Reklamacija se može podnijeti slanjem robe na sljedeću adresu:

Lentiamo s.r.o.
Vídeňská 819

378 33 Nová Bystřice

Češka Republika

Potrošač daje opis nedostatka i traženi način rješavanja reklamacije (popravak, zamjena, popust, odustajanje od kupnje).

10.6. Reklamacija na kontaktne leće
Ako se reklamira kontaktna leća koja je već izvađena iz blistera, mora se poslati natrag u kutijici s otopinom, u protivnom valjanost reklamacije neće biti moguće procijeniti.

10.7. Rješavanje reklamacije
Reklamacija će se riješiti bez nepotrebnog odgađanja. Uobičajeni rok za rješavanje reklamacije je 30 dana od dana njezina podnošenja.

10.8. Odgovornost prodavatelja
Prodavatelj ne snosi odgovornost za nedostatke uzrokovane uobičajenim habanjem, nepravilnom uporabom, nepoštivanjem uputa ili mehaničkim oštećenjem.

10.9. Troškovi povezani s reklamacijom
U slučaju opravdane reklamacije potrošač ima pravo na naknadu troškova povezanih s njezinom primjenom, uključujući standardne troškove dostave.

10.10. Komercijalno jamstvo (dobrovoljno jamstvo prodavatelja)
Ako prodavatelj ili proizvođač daje jamstvo dulje od zakonskog, primjenjuju se uvjeti i odredbe sadržane u jamstvenom listu ili drugom dokumentu. Jamstvo se može primijeniti i nakon isteka zakonske odgovornosti.

10.11. Posebni uvjeti za naočale
Prilikom vraćanja sunčanih ili dioptrijskih naočala, moraju se vratiti u izvornom stanju sa svim dodatcima i ambalažom. Povrat oštećenih ili nepotpunih naočala može rezultirati djelomičnim ili nikakvim povratom kupovne cijene.

11. Jamstvo zamjene 365

U sklopu našeg programa Jamstvo zamjene 365 besplatno ćemo vam zamijeniti kontaktne leće koje ste kupili kod nas u proteklih 365 dana, ukoliko su se vaši dioptrijski parametri promijenili. Više informacija i uvjete pod kojima ćemo to učiniti možete pronaći ovdje.

12. Troškovi sredstava komunikacije na daljinu

Troškovi korištenja sredstava komunikacije na daljinu (telefon, internet itd.) za ostvarenje narudžbe ne razlikuju se od vaše osnovne tarife.

13. Pouka potrošača o pravu na odustajanje od ugovora

Prema hrvatskom zakonu, potrošač koji je sklopio ugovor na daljinu ili izvan poslovnih prostorija ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 kalendarskih dana od preuzimanja robe bez navođenja razloga.

13.1. Potrošač mora predati obavijest o odustajanju od ugovora najkasnije u roku od 14 dana koristeći obrazac (predložak je sastavni dio zakona) ili putem drugog jasnog priopćenja.

13.2. Smatramo da je odustajanje pravovremeno ako je poslano prije isteka 14 dana.

13.3. Prodavatelj će bez nepotrebnog odgađanja poslati potrošaču potvrdu o primitku odustajanja.

13.4. Potrošač ima slijedećih 14 dana za povrat robe, pri čemu troškove povrata robe snosi potrošač, osim ako ga prodavatelj nije obavijestio da ih snosi on.

13.5. Prodavatelj će vratiti sve uplate (uključujući standardne troškove dostave) najkasnije u roku od 14 dana od datuma primitka obavijesti o odustajanju od ugovora, međutim, može pričekati dok roba ne stigne ili dok ne dobije dokaz o njenoj otpremi, ovisno o tome što nastupi ranije.

13.6. Potrošač ne odgovara za uobičajeno habanje robe uporabom, ali odgovara za smanjenje vrijednosti robe ako je postupao drugačije nego prilikom utvrđivanja prirode i funkcije robe.

13.7. Odustajanje od ugovora i eventualna ponuda popusta trećih strana (newsletter, affiliate) ne mijenjaju prava potrošača, koja se moraju rješavati prema zakonu.

13.8. Prodavatelj zadržava pravo ne akceptirati narudžbe za koje postoji osnovana sumnja u zloupotrebu. Ova odredba ne smije biti zloupotrijebljena za proizvoljno uskraćivanje prava potrošača.

14. Pohrana i pristup ugovoru

Sklopljeni ugovor arhiviran je od naše strane u svrhu njegove provedbe i nije dostupan neuključenim trećim stranama. Na vaš zahtjev omogućit ćemo vam pristup ugovoru. Ugovor je također sastavni dio e-poruke kojom potvrđujemo vašu narudžbu.

15. Jezik ugovora

Ugovor se sklapa na hrvatskom jeziku.

16. Tehnički koraci koji vode do sklapanja ugovora i ispravljanje pogrešaka u narudžbi

16.1. Izrada narudžbe. U ovom koraku odabirete željenu robu, odnosno njezina svojstva i broj komada.

16.2. Provjera narudžbe. Prije završetka narudžbe uvijek imate mogućnost prekontrolirati narudžbu i eventualno se vratiti korak unatrag pa izmijeniti ili ispraviti podatke unesene prilikom sastavljanja narudžbe, naročito urediti količinu naručivane robe ili dodati neki drugi proizvod. Cijela narudžba i njezina cijena bit će nakon toga automatski ažurirana.

16.3. Slanje narudžbe. Narudžbu ćete poslati elektroničkim putem. Narudžba se smatra nacrtom ugovora.

16.4. Potvrda o primitku narudžbe. Odmah nakon primitka narudžbe potvrdit ćemo vam njenu isporuku, obavijestit ćemo vas o dostupnosti robe na zalihi. Potvrdu ćemo vam poslati na e-adresu koju ste naveli. Dostavom bezuvjetne potvrde dolazi do sklapanja ugovora o kupnji. Od tog trenutka nastaju između kupca i prodavatelja međusobna prava i obveze koje su definirane ugovorom i uvjetima poslovanja, a koji su sastavni dio ovog ugovora. Narudžbom potvrđujete da ste se s ovim poslovnim uvjetima upoznali i da se s njima slažete.

16.5. Odustanak od ugovora s naše strane. Osim zakonskih razloga, pravo na odustajanje od ugovora imamo i u slučaju ako (i) dogovorena kupoprodajna cijena nije plaćena uredno i na vrijeme, (ii) nadalje, ako podaci o nuđenoj robi, uključujući informacije o njenoj kupovnoj cijeni, dostupnosti, popustu ili akciji nisu uneseni na web stranicu u ispravnom obliku, naročito zbog tehničke pogreške s naše strane, ili (iii) su nastupile nepredviđene okolnosti od strane trećih osoba ili više sile (vis maior) zbog kojih se roba ne može isporučiti pod dogovorenim uvjetima. Za slučaj nevaženja ugovora zbog zabune međusobno ugovaramo da odlučujućim okolnostima smatramo naročito identifikaciju, svojstva i dostupnost robe, identifikaciju kupca, iznos kupovne cijene, iznos i uvjete primjene eventualnog popusta ili druge akcijske ponude, način plaćanja i način isporuke robe.

16.6. Ugovorne strane su dogovorile da sklapanjem ugovora o kupnji kupac pristaje na primanje obavijesti o stanju zaliha kupovane ili slične robe, i to putem e-poruke ili putem korisničkog profila na www.facebook.com. Svaka takva obavijest također uključuje mogućnost odjave od automatskog praćenja stanja zaliha kupca.

17. Preuzimanje uvjeta poslovanja i ugovora

Uvjete poslovanja i reklamacije možete preuzeti ovdje. Tekst ugovora je sastavni dio e-poruke kojom potvrđujemo vašu narudžbu.

18. Informacije o obradi osobnih podataka

18.1. Voditelj zbirke osobnih podataka
Voditelj zbirke osobnih podataka je Lentiamo s.r.o., ID tvrtke: 26104784, sa sjedištem na adresi Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, Češka Republika.

Društvo obrađuje osobne podatke u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća (Opća uredba o zaštiti podataka – „GDPR“) i hrvatskim zakonom o provođenju GDPR-a (Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, NN 42/2018).

18.2. Opseg prikupljenih podataka za obradu

Obrada prikupljenih podataka uključuje posebno:

  • U slučaju kupaca (fizičkih osoba):
    Ime, prezime, adresa e-pošte, broj telefona, adresa za dostavu i adresa za naplatu, eventualno ISIC/Sphere kartica, podatci o narudžbi, način plaćanja, povijest kupnji. U slučaju kupnje dioptrijskih naočala – također fotografija, ako ju je kupac dostavio.

  • U slučaju pravnih osoba:
    Ime i prezime kontakt osobe, naziv tvrtke, ID broj tvrtke/porezni ID broj tvrtke, e-adresa, broj telefona, adresa registriranog sjedišta.

  • Tehnički podaci:
    IP adresa, informacije o pregledniku i uređaju, kolačići (detalji su navedeni u zasebnom dokumentu o kolačićima), datum podsjetnika za kupnju (usluga “Lens Watch”), podatci o platnoj kartici (ograničeno - npr. posljednje četiri znamenke, vrsta).

18.3. Svrha obrade osobnih podataka
Osobni podaci obrađuju se u svrhu:

  • izvršavanja ugovora o kupnji te isporuke robe (čl. 6 stav. 1 slovo b) GDPR-a),

  • izvršavanja zakonskih obveza (npr. računovodstvena i porezna evidencija) – (čl. 6 stav. 1 slovo c) GDPR-a),

  • zaštite legitimnih interesa voditelja (npr. rješavanje reklamacija, naplata potraživanja, analiza ponašanja kupaca) – (čl. 6 stav. 1 slovo f) GDPR-a),

  • slanja komercijalnih priopćenja (newsletter) – na temelju zakonitog interesa sukladno čl. 22. stav. 2. hrvatskog zakona o elektroničkoj trgovini (ZoET) i čl. 6. stav. 1. slovo f) GDPR-a.

18.4. Vremensko razdoblje čuvanja
Osobni podatci čuvat će se 10 godina od zadnjeg izvršenja ugovora, eventualno dulje ako je to zakonom propisano (npr. Zakon o računovodstvu). Podatci u marketinške svrhe (npr. newsletter) obrađuju se u razdoblju od 3 godine od zadnje kupnje ili do opoziva privole/odjave.

18.5. Primatelji osobnih podataka (izvršitelji obrade)
Vaši osobni podaci mogu se dijeliti samo sa sljedećim subjektima i isključivo u mjeri u kojoj je to neophodno potrebno:

  • prijevoznici (radi dostave robe),

  • pružatelji usluga plaćanja (npr. PayPal, Stripe),

  • operateri korisničke podrške, sustavi ocjenjivanja (npr. Heureka, ako date privolu),

  • pružatelji IT usluga i usluga e-pošte,

  • pravni i porezni savjetnici, agencije za prisilnu naplatu (u slučaju potrebe),

  • državna tijela, ako je to zakonom propisano.

18.6. Prava ispitanika

Imate sljedeća prava:

  • pravo pristupa osobnim podatcima,

  • pravo na ispravak ili dopunu netočnih podataka,

  • pravo na brisanje podataka („pravo biti zaboravljen“) ako više nisu potrebni,

  • pravo na ograničenje obrade,

  • pravo na prenosivost podataka drugom voditelju,

  • pravo usprotiviti se obradi osobnih podataka,

  • pravo na podnošenje pritužbe kod hrvatskog ureda za zaštitu osobnih podataka – AZOP (www.azop.hr).

18.7. Slanje komercijalnih priopćenja (newsletter)
Ako s nama sklopite ugovor i to ne zabranite, možemo vam slati komercijalna priopćenja putem e-pošte. Takve obavijesti odnosit će se samo na slične proizvode i usluge. Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku jednostavno putem poveznice u e-poruci.

18.8. Upitnik o zadovoljstvu kupca
Vaše zadovoljstvo s kupnjom utvrđujemo putem upitnika o zadovoljstvu kvalitetom usluge, osim ako se tome ne usprotivite. U tom slučaju podatci se prenose samo izvršiteljima obrade koji te usluge pružaju, a na temelju zakonitog interesa (čl. 6 stav. 1 slovo f) GDPR-a).

19. Kolačići

Kada posjetite našu web stranicu, kolačići i slične tehnologije (npr. web pratilice / beacon / pixel) koje koristimo mi i treće strane (npr. pružatelji analitičkih ili marketinških usluga) mogu se pohraniti na vašem uređaju. Ove tehnologije koriste se za:

  • spremanje korisničkih postavki,

  • pamćenje podataka za prijavu,

  • pružanje personaliziranog sadržaja i oglašavanja,

  • analizu prometa na web stranici,

  • mjerenje učinkovitosti naših usluga i komunikacije.

Kolačići su male tekstualne datoteke koje se pohranjuju u vašem pregledniku ili uređaju. Pomažu nam razlikovati pojedinačne korisnike i prilagoditi korisničko iskustvo. Web pratilice (pikseli) vam zatim omogućuju praćenje je li određena stranica posjećena ili je li e-pošta pročitana.

Prema hrvatskom zakonodavstvu, kolačiće koji nisu tehnički neophodni možemo pohranjivati samo uz vaš izričit pristanak. Stoga ćemo vam prilikom vašeg prvog posjeta ponuditi takozvanu traku s kolačićima, gdje možete birati:

  • prihvatiti sve kolačiće,

  • odbiti opcionalne kolačiće,

  • prilagoditi svoje preferencije (npr. samo nužne kolačiće, odbiti marketinške kolačiće itd.).

Marketinški ili analitički kolačići neće biti pohranjeni na vašem uređaju bez vašeg izričitog pristanka.

Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku putem poveznice u podnožju naše web stranice („Postavke kolačića“). Također imate mogućnost prilagoditi postavke u svom internetskom pregledniku tako da blokira sve kolačiće, prihvaća samo neke ili vas upozorava na njihovu upotrebu. Međutim, imajte na umu da neke značajke web-mjesta bez upotrebe kolačića možda neće ispravno funkcionirati.

Korištenjem naše web stranice i/ili klikom na “Prihvati” u traci s kolačićima pristajete na upotrebu kolačića u skladu s ovim uvjetima.

20. Bonus program

Potrošači zarađuju kupnjama bonus bodove koji vrijede godinu dana (365 dana). Detaljnije informacije i način korištenja bonus bodova možete pronaći ovdje.

Bonus bodovi nisu nagradni i prvenstveno su namijenjeni krajnjem potrošaču. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ili ukidanja bonus programa u bilo kojem trenutku, posebno u slučaju tehničkih promjena ili sumnje na zlouporabu.

Za poduzetnike može biti ponuda bonus programa izrazito ograničena ili potpuno uklonjena.

21. Poklon bonovi

Poklon bon u vrijednosti od 25 do 400 € možete kupiti na web stranici tvrtke Lentiamo s.r.o. Nakon kupnje bon će vam biti poslan elektronički u formatu pogodnom za ispis.

Bon se može koristiti za kupnju bilo koje robe iz asortimana koji nudi trgovac, osim za kupnju drugog bona.

Poklon bon vrijedi godinu dana (365 dana) od kupnje. Kupac može odustati od ugovora o kupnji bona u skladu s uvjetima odustajanja od ugovora navedenima u ovim općim uvjetima, ukoliko bon još nije korišten.

Poklon bon može se iskoristiti samo jednom. Bon može iskoristiti druga osoba i njegov vlasnik ga može također prenijeti na drugu osobu. Može se iskoristiti najkasnije zadnji dan njegovog važenja.

Poklon bon se može iskoristiti samo za jednu kupovinu. Bon se može iskoristiti za robu s nižom cijenom od vrijednosti bona, međutim, preostali dio iznosa bona se kupcu ne vraća. Bon se može iskoristiti i za robu s višom cijenom od njegove vrijednosti, a kupac je dužan platiti razliku u cijeni.

Za korištenje poklon bona unesite 5-znamenkasti kod s bona poslanog e-poštom u vašoj košarici.

Poklon bonovi nisu dio našeg bonus programa (kupovinom poklon bonova ne stječu se nikakvi bonus bodovi).

Poklon bon ne može se koristiti u kombinaciji s drugim kuponom ili kodom za popust.

22. Redovita pošiljka

Kupac tvrtke Lentiamo s.r.o. može dogovoriti redovitu dostavu kontaktnih leća i ostalih optičkih proizvoda (osim naočala). Ova inicijativa ne obvezuje kupca ni na što i jamči povoljniju cijenu u odnosu na standardnu cijenu prikazanu na web stranici www.lentiamo.hr, kao i bolju dostupnost proizvoda uključenih u program “Redovita pošiljka”. Kupac koji se jednom prijavio može u bilo kojem trenutku svoju prijavu u program “Redovita pošiljka” ukinuti bez ikakve sankcije.

23. Završne odredbe

Kupac je upoznat s činjenicom da se kontaktne leće za djecu i adolescente mlađe od 15 godina mogu izdati samo na temelju liječničkog recepta te izjavljuje da će robu kupljenu od prodavatelja koristiti isključivo osobe starije od 15 godina. Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu i dopunu uvjeta poslovanja u razumnoj mjeri. Kupac će biti obaviješten o izmjeni u roku od 15 dana prije njenog stupanja na snagu putem elektroničke komunikacije na kontakt adresu koju je kupac naveo u narudžbi. Kupac ima pravo izmjenu odbiti i iz tog razloga u roku od 15 dana raskinuti ugovor.

Moja narudžba

Molimo prijavite se za pronalazak narudžbe.