Preskoči na sadržaj
Prijava

Često postavljana pitanja (FAQ)

Imate li pitanja u vezi sa svojom narudžbom? Ovdje možete pronaći detaljan popis s odgovorima na svoja pitanja.

Kupovina na Lentiamo

Kako naručiti? Postupak naručivanja korak po korak.
  1. Odaberite robnu marku leća, otopine ili naočala.
  2. Odaberite parametre leća/naočala kako je navedeno na receptu.
  3. Dodajte u košaricu i platite narudžbu.
Trebam li kreirati račun prije kupnje?

Nakon što prvi put kupite kod nas, automatski će vam se kreirati račun s prvom narudžbom. Sljedeća kupnja bit će vam lakša!

Proizvod / moja dioptrija nije na skladištu! Što sada?

Nema razloga za brigu, još uvijek možete naručiti. Obavijestit ćemo vas o procijenjenom datumu skladištenja kod proizvođača. Narudžbu ćemo poslati čim svi artikli budu na skladištu ili je možemo podijeliti bez dodatnih troškova.

Uključuju li cijene PDV?

Da, sve navedene cijene uključuju PDV.

Ima li kupljena roba garanciju?

Sva naša roba podliježe garanciji prema lokalnom zakonodavstvu. Zakonska garancija znači da sva roba odgovara ili mora odgovarati onome što kupac u razumnoj mjeri može očekivati. Neki proizvodi imaju dodatnu ugovornu garanciju kvalitete. To se odnosi na slučaj kada je datum isteka naveden na pakiranju, u priloženom priručniku ili u oglasu prema drugim zakonskim odredbama. U tom slučaju jamčimo da je proizvod prikladan za redovitu upotrebu ili da će zadržati svoje uobičajene karakteristike određeno vrijeme.

Kako mogu otkazati ili promijeniti narudžbu?

Narudžbu možete otkazati ili promijeniti u bilo kojem trenutku prije slanja. Molimo kontaktirajte nas na info@lentiamo.hri rado ćemo vam pomoći. Narudžbe šaljemo radnim danom u 14:00, tako da zahtjev za promjenu podataka u narudžbi ili otkazivanje narudžbe mora biti podnesen do tog vremena.

Mogu li naručiti leće samo za jedno oko?

Da, možete. Dovoljno je navesti parametre samo za jedno oko.

Koje podatke moram ispuniti?

Podatke koje je potrebno ispuniti nalaze se na receptu od stručnjaka. Ovisno o vrsti leća koje trebate, morat ćete ispuniti specifične podatke. Više informacija o receptima pronađite na ovoj stranici.

Kako mogu koristiti kod za popust?

U košarici označite polje „iskoristi kupon za popust“ i unesite voucher. Kliknite na „nastavi s narudžbom“ i sustav će automatski primijeniti popust.

Nudite li količinske popuste?

Po dogovoru vam možemo ponuditi popust za grupu od najmanje deset osoba. Više informacija možete pronaći ovdje .

Plaćanje

Koje načine plaćanja nudite?

U našoj e-trgovini možete sigurno platiti kreditnom ili debitnom karticom online,Plaćanje pouzećem (pri preuzimanju, Apple Pay, Google Pay i putem PayPala. Sve informacije o plaćanjima možete pronaći ovdje .

Mogu li se vratiti na prethodni korak tijekom plaćanja ili ih trebam spremiti i dovršiti narudžbu kasnije?

Na koracima 1, 2 i 3 možete se sigurno vratiti. Ako pritisnete tipku „Potvrdi narudžbu“, narudžba će biti dovršena i više nećete imati mogućnost povratka. Sada je potrebno platiti narudžbu. Ako se želite vratiti i nešto promijeniti, kontaktirajte nas.

Kada i kako ću dobiti račun?

Štitimo okoliš i trudimo se što je više moguće štedjeti planet. Kako bismo smanjili potrošnju papira, račune šaljemo elektroničkim putem e-pošte u PDF formatu s potvrdom narudžbe. Račun možete pronaći i u korisničkoj sekciji.

Mogu li dobiti račun na tvrtku?

Da, tijekom narudžbe prilikom unosa osobnih podataka ispunite podatke za naplatu.

Mogu li dobiti povrat troškova od zdravstvene osiguravajuće kuće?

Neke zdravstvene osiguravajuće kuće (djelomično) pokrivaju kontaktne leće. Račun možete poslati izravno zdravstvenoj osiguravajućoj kući.

Kako jamčite sigurnost plaćanja?

Tijekom plaćanja bit ćete preusmjereni na 3D platni portal. Podaci o plaćanju obrađuju se izravno aplikacijom za plaćanje, a prijenos podataka s vašeg računala zaštićen je šifriranim algoritmom.

Naručio sam robu pouzećem, ali više ne želim da mi se dostavi. Što da radim?

Uvijek imate pravo zatražiti otkazivanje narudžbe u roku navedenom u našim pravilima. Dovoljno je o tome obavijestiti našu službu za korisnike e-poštom na adresi info@lentiamo.hr. U slučaju nepreuzimanja više narudžbi s pouzećem, bez prethodnog obavještavanja, zadržavamo pravo da ne omogućimo kupcu daljnje naručivanje s pouzećem kao načinom plaćanja.

Dostava

Koliko košta dostava?

Ako vaša narudžba premaši 65,00€, dostava je besplatna! Vrijedi samo za Hrvatska pošta (na adresu i ParcelShop, Paketomat)i GLS ParcelShop, Paketomat. Više informacija o dostavi i cijenama pronađite ovdje..

Koliko traje slanje i dostava narudžbe?

Sve pošiljke šaljemo u 14:00 sati iz centralnog skladišta, stoga narudžbu izvršite do tog vremena. Obično dostava pošiljki traje 2-3 radna dana od dana slanja paketa. Dostave na otoke mogu potrajati 2-7 radnih dana. Sve informacije o mogućnostima i trajanju dostave pronađite ovdje..

Kako mogu pratiti pošiljku?

Pošiljku možete pratiti u narudžbi u korisničkoj sekciji ili u potvrdnim e-mailovima putem broja za praćenje.

Nisam primio/la pošiljku, što da učinim?
  1. U korisničkoj sekciji ili u potvrdnim e-mailovima pronađite broj narudžbe / broj za praćenje pošiljke
  2. Ako je kod narudžbe navedeno da je pošiljka isporučena, pitajte susjede ili recepciju.
  3. Ako ne možete pronaći pošiljku, kontaktirajte kurirsku službu da vidite mogu li je pronaći.
  4. Još uvijek ne možete pronaći pošiljku? Kontaktirajte našu službu za korisnike, rado ćemo vam pomoći.

Odustanak od kupoprodajnog ugovora i povrat novca

Kako mogu vratiti pošiljku?

Svaku robu koju ste naručili kod nas možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora moguće je samo ako su kontaktne leće i pribor te sunčane naočale u originalnom i neoštećenom pakiranju. Više informacija o postupku pronađite u sekciji povrat robe.

Što trebam učiniti ako dobijem pogrešnu ili oštećenu pošiljku?

Ako vaša pošiljka sadrži pogrešnu ili oštećenu robu i želite je zamijeniti, pišite nam. Ispunite obrazac za reklamaciju ili nam pošaljite e-poštu na reklamacije@lentiamo.hr i mi ćemo se pobrinuti za ostalo.

Imam novi recept, mogu li zamijeniti stare leće?

Ako ste naručili leće u našoj e-trgovini i one vam sada zbog promjene dioptrije više ne odgovaraju, možete nam ih vratiti i mi ćemo vam poslati one koje odgovaraju vašem aktualnom receptu. Provjerite ispunjavate li uvjete usluge jamstva zamjene: 365 dana.

Kada i kako ću dobiti novac natrag nakon povrata robe?

Ako vaš zahtjev ispunjava uvjete, vratit ćemo vam novac na račun u roku od 14 radnih dana od primitka pošiljke. Novac ćemo vratiti istim načinom plaćanja kojim je izvršena uplata ili prijenosom na bankovni račun. Po želji možemo pripisati kredite u odgovarajućoj vrijednosti na vaš korisnički račun.

Što trebam učiniti ako nisam zadovoljna/zadovoljan proizvodom i želim ga reklamirati?

Ako niste zadovoljni našim proizvodima ili uslugama, možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca . Odgovorit ćemo na vašu reklamaciju.

Kontaktne leće

Mogu li isprobati nove leće?

Da, ako želite, možete prijeći na nove leće. Kod nekih proizvoda je navedeno da je kod njih moguće prijeći na druge leće. Ipak, imajte na umu da leće nisu samo različitih veličina, već su također izrađene od različitih materijala, ovisno o proizvođaču. Stoga preporučujemo da promjenu razmotrite sa svojim oftalmologom ili optometristom.

Kao što već znate, veličina leće trebala bi odgovarati vašem oku kako bi se osigurala bolja kvaliteta vida. Pogledajte usporednu tablicu zakrivljenosti i promjera leća, u kojoj možete usporediti razlike u zakrivljenosti, promjeru leće i drugim parametrima. Ako želite promijeniti vrstu ili robnu marku leća, najbolje će vam savjetovati vaš optičar. Ako imate pitanja o lećama, obratite se našoj službi za korisnike koja će vam pružiti informacije o kontaktnim lećama i njihovoj upotrebi.

Zašto su leće kod vas jeftinije nego u optici?

U kontaktu smo s proizvođačima i od njih kupujemo leće na veliko. Stoga vam ih možemo ponuditi po nižim cijenama nego u optici. Želite saznati više o jeftinijim varijantama leća koje možete pronaći u optici? Posjetite našu sekciju s vlastitim robnim markama leća.

Mogu li spavati s lećama?

Ovisi o vrsti leća koje nosite i o tome što vam je rekao liječnik ili optičar. Općenito, spavanje s lećama se ne preporučuje. Želite znati zašto? Sve informacije pronađite u ovom članku o spavanju s kontaktnim lećama. 

Koju tekućinu mogu koristiti za čišćenje leća?

Jedina tekućina koju biste trebali koristiti za čišćenje i dezinfekciju leća je za to namijenjena otopina. Nikada ne čistite niti isperite leće vodom iz slavine, prokuhanom vodom ili bilo kojom drugom tekućinom. Također, imajte na umu da svaka otopina ima malo drugačije karakteristike i sposobnosti. Najvažnije pitanje je, što najbolje odgovara vašim očima? Uvijek se posavjetujte sa svojim optičarom i pogledajte naš blog te pogledajte koje nudimo povoljne pakete.

Dioptrijske, sunčane i kompjuterske naočale

Je li moguć popravak naočala?

Rezervni dijelovi se za dioptrijske ili sunčane naočale u pravilu ne proizvode (osim za specijalne sportske sunčane naočale, za koje se ponekad mogu naručiti pojedini dijelovi od proizvođača). Manje popravke možemo obaviti i u našim optikama, ako nam naočale donesete u trgovinu. Ako su kupljene naočale još pod garancijom i imaju proizvodnu grešku, možete nas kontaktirati putem obrasca za reklamaciju.

Što je plavo svjetlo?

Plavo svjetlo, poznato i kao visokoenergetsko vidljivo svjetlo (HEV), vrsta je svjetlosti kratkih valnih duljina koja emitira višu energiju. Ti valovi prodiru duboko u oko, a dugotrajna izloženost može uzrokovati ozbiljna oštećenja mrežnice. Budući da se danas ne možemo i ne želimo izbjegavati našim mobilnim telefonima, tabletima i računalima, neizbježno provodimo nekoliko sati dnevno pred ekranom. Većina nas je tako izložena stalnom zračenju plave svjetlosti. Njegove dugoročne učinke možemo ograničiti korištenjem naočala protiv plavog svjetla.

Recept

Trebam li recept?

Ako želite nabaviti leće u našoj e-trgovini, kontaktne leće možete kupiti bez recepta ako znate svoje parametre. Međutim, budući da su leće medicinska pomagala koja mogu ozbiljno oštetiti vaše oči ako kupite pogrešan tip, trebali biste ih nabaviti samo nakon savjetovanja s liječnikom. Recept ćete dobiti i u optici nakon pregleda očiju. S lećama nije tako jednostavno kao što se na prvi pogled može činiti i neprofesionalnim odabirom bez prethodnog mjerenja ne možemo jamčiti da će vam leće pravilno sjediti u očima.

Kako razumjeti recept?

Informacije koje morate ispuniti prilikom kupnje leća nalaze se na receptu koji je napisan upravo za vaše oči. Stoga je potrebno točno se pridržavati navedenih parametara. Više informacija o receptima pronađite na ovoj stranici. .

Koliko često trebam ići na pregled vida?

Preporučujemo odlazak na pregled svakih 6 do 12 mjeseci kako biste se uvjerili da parametri još uvijek vrijede. Na taj način možete biti sigurni da će leće koje nabavite savršeno odgovarati. Prilagodbe su vrlo važne jer se kvaliteta vida može promijeniti nekoliko puta tijekom života, stoga redovito pregledavajte vid. Ako je vrijeme za redovnu kontrolu, iskoristite suradnju s optikama diljem Češke Republike.

Što je cilindar?

Vrijednost cilindra važna je za izradu kontaktnih leća za astigmatizam, posebno za njihov oblik. To je negativna vrijednost koja izravnava zakrivljenost rožnice. Cilindar i os (vidi dolje) koriste se kod torijskih kontaktnih leća, namijenjenih za korekciju astigmatizma. Zato se nazivaju i cilindrične kontaktne leće.

Je li recept za leće isti kao onaj za naočale?

Ne, ti se recepti razlikuju. Ako nosite naočale i razmišljate o kupnji leća, prvo idite optičaru po novi recept. Na receptu za leće navedene su specifikacije za svako oko zasebno, jer se mogu razlikovati. Važni podaci za kupnju leća su, osim dioptrije, i zakrivljenost i promjer, koje je potrebno znati jer ukazuju na veličinu vašeg oka i te podatke je potrebno što preciznije pridržavati kako bi leće pravilno sjedile u oku. Nakon što dobijete recept, možete započeti s narudžbom leća.

Moj račun na Lentiamo.hr

Kako mogu besplatno kreirati račun?

Račun ćemo vam automatski kreirati s prvom narudžbom. Ova usluga je besplatna. Zahvaljujući tome, moći ćete koristiti sve prednosti koje nudimo!

Kako funkcionira bonus program?

Svi žele dodatke zahvaljujući kojima će nošenje leća biti ugodnije. Kako bismo vam zahvalili na vjernosti, dodajemo bonus bodove korisnicima sa svakom narudžbom. Njih zatim možete zamijeniti za bonus robu koja će vam pomoći s njegom leća.

Bonus bodove možete koristiti već kod prve narudžbe, ne morate čekati sljedeću. A ako ne iskoristite sve bonus bodove odjednom, ništa se ne događa! Bodovi će biti pripisani na vaš račun i možete ih iskoristiti sljedeći put. Vrijede jednu godinu. Bonus program je samo za korisnike.

Kako dobiti bonus bodove?
  1. Za svaki euro potrošen kod nas, dobivate 2,5 bonus boda. Ne želite računati? Kod svakog proizvoda navodimo koliko bonus bodova dobivate za njegovu kupnju.
  2. Prijavite se na naš newsletter i osvojite 50 bodova.
  3. Označite nas na Facebooku ili Instagramu (@lentiamo_czsk), koristite hashtag #lentiamo i pokažite proizvode koje ste kupili. Osvojite 50 bodova! Označavanjem fotografije u bilo kojem postu na društvenim mrežama slažete se da Lentiamo može koristiti fotografiju za vlastite svrhe. Čim nas označite, javite nam!
  4. Pojednostavite si prijavu na naše stranice, povežite račun sa svojim Facebook profilom i osvojite 75 bodova! Jeste li nas već označili na društvenim mrežama? Javite nam se u privatnoj poruci!
Zaboravio/la sam lozinku

Ne brinite, to se događa i najboljima od nas! Vašu lozinku čuvamo iz sigurnosnih razloga u kodiranom obliku. Stoga vam je u slučaju zaborava ne možemo poslati, međutim, poslat ćemo vam novu lozinku na e-mail, koju nakon prijave na račun možete ponovno promijeniti. Novu lozinku možete zatražiti ovdje.

Mogu li promijeniti svoje podatke?

Možete promijeniti e-mail adresu i telefonski broj u korisničkoj sekciji. Prilikom promjene e-mail adrese budite oprezni, to je vaš prijavni podatak za korisničku sekciju. U njoj također možete promijeniti lozinku, dok se adresa dostave može promijeniti tijekom narudžbe.

Kako mogu otkazati svoj račun?

Naravno, bit ćemo tužni ako želite otkazati račun. Ako to želite, možete nas nazvati ili poslati e-poštu na info@lentiamo.hr. Rado ćemo saznati razlog otkazivanja, ako ga želite podijeliti s nama. Neprestano radimo na poboljšanju naših usluga.

Jesu li podaci o mojoj kartici sigurno pohranjeni?

Podaci o kreditnoj kartici su šifrirani. U potpunosti poštujemo uvjete GDPR-a i ne pohranjujemo nikakve osjetljive podatke. Stoga se ne morate bojati prilikom spremanja podataka o kartici prilikom narudžbe. Osim toga, to će vam olakšati sljedeću kupnju!

Kako mogu ponoviti narudžbu?

Ponoviti narudžbu je zaista jednostavno! Tipku „Ponovi narudžbu“ pronaći ćete na početnoj stranici, ali i u korisničkoj sekciji. Jednostavno pronađite narudžbu koju želite ponoviti i pritisnite tipku!

Kako mogu postaviti podsjetnik za ponavljanje narudžbe?

Na stranicama imamo korisnu značajku koja će vam uštedjeti brige. U korisničkoj sekciji ili u čuvaru leća, možete postaviti datum. Na e-mail ćete dobiti podsjetnik da trebate kupiti nove leće.

Mogu li se prijaviti ili odjaviti s newslettera?

Naravno! Za naš newsletter se možete prijaviti ovdje . Redovito ćemo vas informirati o akcijama, popustima i novim proizvodima. Prije nego što se odjavite, molimo vas da nam kažete razlog i što bismo trebali poboljšati. Svaku primjedbu ćemo pročitati i uzeti u obzir, jer stalno želimo poboljšavati naše usluge.

Ako niste pronašli odgovor, rado ćemo vam pomoći. Možete nas kontaktirati putem e-pošte (info@lentiamo.hr) ili na Facebooku.

 

Moja narudžba

Molimo prijavite se za pronalazak narudžbe.