Pritužbe u Lentiamu rješavamo odmah. Kod nas nikad ne gubite vrijeme niti strpljenje.
Dobili ste neispravan ili problematičan proizvod? Sumnjate na grešku u izradi ili je proizvod neupotrebljiv? Pošaljite nam reklamaciju.
Za podnošenje reklamacije ispunite obrazac
Navedite što više informacija o problemu kako biste nam pomogli u obradi i rješavanju vaše reklamacije što je brže moguće. Svaki detalj naveden u obrascu može nam pomoći da vaš slučaj riješimo što učinkovitije!
Što ćemo trebati? Evo kratkog popisa!
U slučaju reklamirane kvalitete dioptrijskih ili sunčanih naočala, od vas nam je potrebno:
- navedite broj narudžbe pod kojim ste naočale kupili
- detaljno opišite problem
- navedite broj modela (obično je vidljiv na unutarnjoj strani drški naočala)
- priložite fotografije na kojima je mana vidljiva
U slučaju reklamacije kvalitete kontaktnih leća, od vas nam je potrebno:
- navedite broj narudžbe pod kojim ste kontaktne leće kupili
- detaljno opišite problem s kontaktnim lećama
- navedite broj serije (LOT) otisnut na kutiji problematičnih kontaktnih leća
- priložite najnoviji recept za kontaktne leće (ne stariji od 1 godine)
Važno! Ne bacajte niti jednu kontaktnu leću iz pakiranja koja je u svezi s reklamacijom sve dok se ona ne riješi. Proizvođač može zatražiti kontaktne leće kao dokaz nedostatka.
Pritužbe koje se odnose na nijansu obojenih kontaktnih leća neće biti prihvaćene ako ne postoje očite proizvodne greške.
Kako reklamirati kvalitetu u Lentiamu?
Dovoljno je ispuniti obrazac na ovoj stranici, opisati problem i priložiti traženu fotodokumentaciju.
Više informacija možete pronaći u našim Uvjetima poslovanja.